FYSIEKE ALGEMENE LEDENVERGADERING OP 9 SEPTEMBER 2020 AFGELAST!

Geplaatst op 26-08-2020

Beste ondernemer,

Zoals U ongetwijfeld heeft gehoord zijn de coronamaatregelen onlangs weer aangescherpt. Samenkomst van een groter gezelschap is mogelijk, maar dan alleen met zitplaatsen, waarbij natuurlijk ook 1,5 meter afstand gehouden moet worden. Na intern overleg heeft het Dagelijks Bestuur helaas moeten besluiten dat het met deze maatregelen nagenoeg onmogelijk is om met zovelen de geplande ALV -op de gezellige manier die wij voor ogen hadden- door te laten gaan.

In verband hiermee zijn wij voornemens de ALV digitaal te laten plaatsvinden op 9 september. U zult hierover binnenkort verdere informatie ontvangen. De fysieke Algemene Leden Vergadering (met als hoofddoel elkaar ontmoeten) op 9 september a.s. is dan ook afgelast.

Met vriendelijke groet,

Het Dagelijks Bestuur
Van de OVS

Ondernemers Vereniging Someren

De OVS is een vereniging vóór en dóór ondernemers, waarin ruim 200 Somerense ondernemers een klankbord hebben naar elkaar, maar ook naar bijvoorbeeld overheidsinstanties en andere instellingen die een ondernemer regelmatig op zijn/haar pad tegenkomt.

Meer over de OVS